banner

Chì sò i Vantaghji di a Fibra Nylon 6 Comparata cù u Filamentu Tintu Tradizionale?

A prisente, u pruduttu verde è amichevuli di l'ambiente hè sempre una tendenza di sviluppu pupulare.A fibra di nylon 6 filata di culore favuritu di l'ambiente hè fatta di materie prime filate cù coloranti (cum'è masterbatch).I vantaghji di a fibra sò alta solidità di u culore, culore luminoso, tintura uniforme è cusì.Perchè u colorante hè ecologicu è micca tossicu è u tessulu grisgiu ùn hà micca bisognu di mette in a tina di tintura per a tintura, l'acqua residuale hè assai ridutta.Per quessa, u so prucessu di pruduzzione hè ecologicu.

Eccu alcuni vantaghji di a fibra di nylon 6 cumparatu cù u filamentu tintu tradiziunale.

1. Prima, u masterbatch di culore hè aghjuntu à i filamenti di culore POY, FDY, DTY è ACY durante a filatura, chì elimina direttamente u prucessu di post-tintura è finitura è riduce assai u costu.

2. A tecnulugia di colorazione Dope hè aduttatu in u prucessu di produzzione di fibra di nylon 6, chì integra culori è filamenti.A solidità di u culore à a luce di u sole è u lavatu hè più altu ch'è u standard mediu.

3. Per via di a varietà di masterbatch di culore è di cromatografia cumpleta cù rapportu high-tech, a fibra di nylon 6 hè ricca di culore è eccellente in stabilità, chì ponu efficacemente evità a diffarenza di culore di batch causata da tintura.

4. A struttura di a fibra di nylon 6 hè abbundante.A causa di l'equipaggiu di produzzione più avanzatu, u filamentu hè simmetricu, pienu, lisu è còmode.

5. Nylon 6 fibra hè verde è amichevuli ambiente.U scaricamentu di l'acqua hè eliminata in u prucessu di produzzione senza metalli pesanti, tinture tossiche è metanol.Hè un novu materiale tessili favuritu di l'ambiente ideale chì risponde à i requisiti internaziunali di tessili ecologichi.


Tempu di Postu: Feb-21-2022