banner

Analisi di i prublemi difficiuli in a tintura di a fibra Spandex

Hè ben cunnisciutu chì a fibra di spandex pò esse tinte cù tinture disperse è tinture acidi, ma a solidità di sti dui tinti hè povira.A maiò parte di l'esperimenti anu dimustratu chì i tinti reattivi per u nylon è i tinti cationici dispersi in fondu ùn lascianu micca u culore nantu à u spandex.Questu indica chì i dui tinti ùn sò micca adattati per a tintura di spandex?In fatti, ùn hè micca cusì.Cù a catalisi di l'ausiliari appropritati, i tinti reattivi per u nylon pò esse usatu per a tintura di u spandex, è a so fastness è a prufundità sò megliu.U seguitu hè un analisi detallatu.

1. Ci sò uni pochi di tessuti spandex puri in u mercatu, cusì a tintura di spandex hè relativamente scunnisciutu per noi.Tessuti spandex puri pò esse usatu in cunghjunzione cù tessuti elastici bassi o tessuti inelastici, chì ponu aumentà l'elasticità è a resistenza di i tessuti.È quandu u tessulu elasticu hè stendu o pressatu, se u culore di a fibra di spandex ùn hè micca coherente cù u filamentu, ci sarà u prublema di a fuga di u culore di u spandex, chì esige a tintura di spandex.

2. Per a tintura di u culore chjaru di u spandex, a tintura àcida o a tintura dispersa pò esse usata in cundizioni di bagnu acidu.Sutta a cundizione di utilizà a listessa dosa di tintura, i tinti dispersi anu una solidità megliu cà i tinti acidi nantu à u spandex, ma e diverse tinture disperse anu una solidità diversa nantu à u spandex.In generale, se a dosa di tintura hè menu di 0,5%, i tinti dispersi ponu esse aduttati.

3. Spandexfiber hè alta fibra elastica.Cunsiderendu chì a tintura di spandex per un bellu pezzu sottu à una temperatura alta porta à fallimentu elasticu, hè generalmente tintu sottu à 100 ℃.Inoltre, u spandex ùn hè micca resistente à l'alkali, è i tinti dispersi è i tinti acidi sò adattati per a tintura in cundizioni acide.In generale, a tintura di spandex hè realizatu in cundizioni acide cù un pH di circa 5.

4. Una varietà di tinture, cù ausiliari adattati cum'è mediums, pò esse usatu per tinghje a fibra spandex.Stu tipu d'ausiliarii in u mercatu hè chjamatu spandex colorante o spandex colorant, chì hè principarmenti utilizatu per a morte di coloranti reattivi per nylon è coloranti acidi nantu à spandex, chì generalmente vantanu proprietà di ioni anfoteri.U principiu di l'azzione hè aspra cum'è seguitu: In cundizioni àciti, u ligame amide è altri gruppi in u spandex ionizanu, cù una carica pusitiva, chì pò avè una reazione cù u colorante spandex.Allora l'agentu di fissazione hè fissatu in u spandex perchè u colorante spandex cuntene ioni amino pusitivi, u colorante è u colorante spandex pò ancu esse cumminati.

5. Règuli generale di u fastness dopu à a tintura di spandex: Lavare> sudore macchia (acidu)> soaking, è a fastness di web rubbing hè assai megliu cà quellu di rubbing seccu.


Tempu di Postu: Feb-21-2022