banner

U filatu di poliamide 6 hè più populari

A forza di rottura di u filatu di poliamida 6 hè 3-4 volte più altu di a lana, 1-2 volte più altu di u cuttuni, è circa 3 volte più altu di a fibra di viscosa.Inoltre, a resistenza à l'abrasione hè 10 volte chì quella di u cuttuni, 20 volte quella di a lana, è 50 volte quella di a fibra di viscosa.A pruduzzione di vestiti sportivi ultra-sottili per l'esterno hà vantaghji unichi, è a seta nera di nylon polimerizatu in situ 6 hè più populari.

Ⅰ.U filatu di poliamida 6 hè utilizatu per fà a ropa intima

A densità di a fibra di poliamida 6 hè 35% più ligera di u cuttuni è 25% più ligera di a fibra di viscosa.Trà fibri sintetici, hè listatu solu in polipropilene è acrilicu.Corsets, sportswear, swimsuits, shirts, underwear è altri tessuti attillati fatti da ellu permettenu à e persone di sentu piuttostu ligere è rilassate.

U filatu neru di nylon polimerizatu in situ 6 hè filatu cù chips di nylon 6.Cum'è u cuttuni culurati, i filatori ordinarii ponu filà filati di tissuti civili finamente denier blu marinu è neru perla senza alcun equipamentu.A finezza di una sola fibra pò ghjunghje sottu à 1D cù una bona spinnability, una tarifa di bobina piena è una doppia rata di qualità AA di più di 95%.

A polimerizazione in situ di u colorante di seta nera di filatu di nylon 6 participa à tuttu u prucessu di polimerizazione, cumplettamente fusa cù a matrice di filatu di nylon 6 cù distribuzione di livellu, è a dimensione di particella righjunghji u livellu nanometru, chì hè solu 1/10 di a filatura masterbatch. in lunghezza, è a forza di u nylon filatu 6FDY hè assai più altu ch'è quellu di filatura masterbatch.Inoltre, ùn ci hè micca una differenza di culore trà i lochi, è a solidità di u culore à a luce di u sole è u lavu righjunghji u livellu 4,5-5.

Ⅱ.Vantaghji di u filatu di poliamide 6

1. In quantu à u filatu di nylon polimerizatu in situ 6 filatu neru chip spinning 20D / 24f filatu di tela, u ciculu di serviziu di cumpunenti pò ghjunghje à 3 mesi, chì pò pruduce u filatu 8.8dtex-22dtex ultra-light, bassu densità, semi-brillante. filatu di nylon 6 filatu di tela cù una bona spinnability, alta forza, pesu ligeru è dolcezza è forte assorbimentu di umidità.È hè faciule per piglià cura è tocca assai simili à u cuttuni, chì hè di moda è praticu.

2. Nylon polimerizatu in situ 6 filatu di seta negra hè simile à a perla nera naturale, chì hè benefica per prutege l'atleti all'apertu da i raghji ultraviolet.A so alta solidità di u culore rende difficiuli di sbiadisce dopu à lavà ripetuti per l'amatori di sport all'aperto.Cusì i cunsumatori ponu sempre gode di vestiti novi.

3. A seta nera di nylon polimerizatu in situ di 6 filati hà una forza più altu ch'è a filatura high-end masterbatch cù alta allungamentu è una bona elasticità.Cù e stesse specificazioni di u tessulu, i vestiti ultra-sottili di nylon polimerizatu in situ sò più forti, più durable, còmode di portà è risparmiu di costu.

4. A polimerizazione in situ di u filatu di nylon 6 a seta nera ùn hà micca bisognu di post-tintura è di finitura, chì hè amichevule à l'ambiente è cù bassi costi di trasfurmazioni generale, chì ponu salvà i costi per i fabbrichi di vestiti.A maglia di seta nera di nylon polimerizatu in situ à 6 filati ùn dannu micca l'aghi.U costu di l'accessori di torsione pò esse salvatu da 30% -50%, chì aiuta i clienti downstream à salvà u so costu.


Tempu di Postu: Feb-21-2022