banner

Vantaggi di rendiment di a polimerizazione in situ Nylon 6 Chips Neri

I tessuti di maglia trasfurmati da filatura di nylon 6 chips anu una bona elasticità è ùn formanu micca pillole.In l'invernu, u so calore è u cunfortu di vestizione hè assai più cà i tessuti tissuti.Inoltre, i tessili di maglia anu prucedure di trasfurmazioni più brevi, menu spaziu, menu investimentu è costi operativi, chì sò utilizati in a trasfurmazioni di vestiti sportivi, biancheria intima, calzini è vestiti.In u risultatu, pare chì hà una tendenza à rimpiazzà i tessuti tissuti.Tuttavia, hà ancu i so prublemi.

Attualmente, u prezzu di a macchina di maglieria circular à doppia faccia utilizata per a trasfurmazioni di tessuti di maglia di nylon 6 hè significativamente più bassu di quellu di pochi anni fà, è u gradu di automatizazione è intelligenza hè più altu.Pò esse trattatu cù nylon 6 seta nera senza tintura senza post-tintura è finitura, chì hè accolta da a maiò parte di l'imprese.In ogni casu, a perdita causata da i danni di u crochet hook è a so sustituzione è u mantenimentu sò sempre un prublema.

Sicondu i prufessiunali, una macchina di maglia circular per i tessuti di nylon 6 hà agulla di calibre cum'è 24, 28, finu à 36 è 40 attualmente.Pigliendu 30 centimetri di diametru è 24 agulla cum'è un esempiu, u numeru tutale di agulla hà righjuntu 2262. A causa di l'attritu trà l'agulla di crochet è u tela, è ancu l'influenza di a pilosità è di macchie d'oliu durante u prucessu, l'agulla di crochet. avarà più di 8 tipi di danni, cum'è aghi di pin, aghi aperti è aghi rotti.

L'aguglie di crochet sò i parti più impurtanti di a maglieria di maglia circulari.U rimpiazzamentu di l'agulla di crochet richiede esigenze tecniche elevate, longu tempu è costu altu.Per una grande macchina di maglia circular cum'è 24 aghi, tutti i rimpiazzamenti costanu da 30.000 à 50.000 yuan, senza perdita di travagliu è arrestu cuntatu.

Ciò chì hè più terribili hè chì per a macchina di filatura di nylon 6 chip, ogni tipu d'agulla rottu hè prubabile di causà unu o più difetti di u tissu.Per esempiu, l'agulla solta portanu à "punte di fiori" nantu à a superficia di tela.L'agulla aperta pruvucarà buchi in a superficia di u tela, mentre chì l'agulla in sopra è l'agulla flapping pruvucarà un diluimentu di a superficia di tela.Inoltre, se un difettu ùn hè micca scupertu o trattatu in u tempu, tuttu u pezzu di tela serà scrapped.

Per quessa, s'ellu ci hè un modu per aiutà e fabbriche di tessitura di tela riduce a freccia di l'agulla in biancu, chì seria grande.I prupietari è l'operatori di a fabbrica di tessitura l'accoltaranu assai.Ci hè un modu cusì?A risposta di Highsun hè definitivamente sì.

Cum'è u cuttuni di culore, i chips di nylon 6 polimerizati in situ sò neri da a polimerizazione.I filati ordinarii ùn anu micca bisognu di aghjunghje l'equipaggiu, ùn anu micca bisognu di masterbatches di culore è additivi per filà in situ filatu di nylon polimerizatu in 6 culori.A cuntrariu di u masterbatch spinning cù particeddi grossi chì sporgenu nantu à a superficia di u filu, a superficia di u filu hè assai liscia per maximizà a prutezzione di u crochet hook, .

In più di l'impurtanti caratteristiche di prestazione di risparmiu d'investimentu, bona spinnabilità, eccellenti prestazioni di tintura è prutezzione di l'ambiente, ci sò ancu altri trè benefici di prestazione oltre l'aspettattivi chì ùn sò micca cunnisciuti da a ghjente cumuna nantu à u chip neru di nylon polimerizatu in situ 6 introduttu da Highsun:

1. U prucessu di knitting di filatu civil fine denier silk ùn dannu micca l'agulla.U colorante di chips di nylon polimerizatu in situ participa à tuttu u prucessu di a reazione di polimerizazione è hè cumplettamente fusionatu cù a catena moleculare di nylon 6.Quandu u spinning, i particeddi culuriti ùn protruderanu micca nantu à a superficia di u filu cum'è a filatura di masterbatch, chì hè faciule di rompe è dannu u prucessu di maglia.In paragone, u costu di l'accessori di maglia di seta nera di nylon polimerizatu in situ 6 è a carica operativa sò significativamente più bassi, è l'efficienza di a produzzione hè più alta.

2. Bona resistenza à u clima per spinning, molding injection and processing film.In-situ Polymerization Nylon 6 Black Chips usa coloranti speciali è additivi funziunali cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti di l'impresa, chì sò cumpletamente integrati cù catene moleculari di nylon 6 è distribuiti uniformemente.Quandu e molécule di coloranti nantu à a superficia esterna di u materiale cascanu, e molécule interne migrate continuamente à a superficia di u materiale.In u risultatu, i tessili è i filmi processati ùn anu micca una differenza di culore di batch, è a solidità di u culore à u lavatu pò ghjunghje à u livellu di carta grisa sopra 4,5.in più, pò resistà è assorbe a radiazione ultravioletta, cù megliu perfermance in u sole è a resistenza à l'ossidazione.

3. Prestazione inaspettata antistatica è auto-pulizia.Pilling, generazione di l'elettricità statica, è assorbendu a polvera sò i difetti di i tessuti di nylon 6 convenzionali.Tuttavia, dopu à a migliione di l'ingegneri, a polimerizazione in situ di filamenti neri filati da nylon 6 chips neri, pezzi stampati in iniezione è filmi estrusi, ecc. nylon cunvinziunali 6. Inoltre, l'elettricità statica è i pills ùn sò micca generati cù attritu è ​​ùn hè micca faciule per attruverà a polvera cù un certu rendimentu di autopulizia naturali.


Tempu di Postu: Feb-21-2022