banner

I vestiti di seta nera di Nylon 6 sò più populari cù e persone muderne

Ognunu hà u so hobbyhorse preferitu.Hè difficiuli di truvà duie donne chì u vestitu hè cumplettamente uguali à l'altru in una strada muderna, ma i vestiti neri, in particulare giacche, piumini, giacche outdoor, pantaloni casual chì sò fatti di nylon polimerizatu in situ 6 tessuti di seta nera sò più. populari cù a ghjente muderna.

1. Nylon 6 vestiti di seta nera mostra personalità

 

E persone di moda dicenu chì u neru rapprisenta u misteru, a ghjente d'avanguardia dice chì u neru hè un tipu di "cool", a ghjente matura dice chì u neru rapprisenta a dignità, chì facenu u neru unu di i culori preferiti in a ropa moderna.A fibra di Nylon 6 hè amichevule à a pelle, resistente à l'abrasione, ligera è elastica.U culore di u vestitu cummerciale fattu di nylon 6 seta nera hè cunsideratu un culore basicu, chì rapprisenta a prufessionalità.

Per l'omi, u neru hè più cuncisu è maestosu.Inoltre, u neru hè più resistente à e macchie.A robba bianca è di culore chjaru spessu pare un pocu brutta, ma a robba negra ùn pare micca brutta ancu s'ellu hè splashed with water.Jackets, down jackets, outdoor jackets and jeans that are made of nylon six black silk match the personality of men who are casual and romantic.

Per e donne, u neru hè più diluente è dignitu.U vestitu di tela di seta nera di nylon 6 pò esse assuciatu cù e calze di sita, chì ponu mudificà a forma di e gammi, facendu chì a ghjente pare più fina è più alta.Quandu s'assumiglia cù tacchi alti è calze di sita, mostra più temperamentu invece di violà l'armunia in tuttu.I faldidi di seta negra di nylon 6 in u locu di travagliu sò ancu stili cumuni per e donne.

2. U vestitu di seta nera di Nylon 6 hè più ecologicu

 

A colorazione di i tessuti di nylon 6 hè stata tingata è culurata in i stadi successivi.Nta l'ultimi anni, u spinning di masterbatch di più in più di culore hè stata utilizata per u culore.Ricertamenti, u novu lanciatu in situ di nylon polimerizatu in situ 6 seta nera nantu à u mercatu hè ancu più speciale, è i vestiti processati sò più populari in u mercatu è cù i cunsumatori.

Hè un filatu di tela di vestitu ecologicu, chì hè fattu di filatura in situ di nylon polimerizatu 6 chip neru nantu à una filatura ordinaria.U colorante participa in tuttu u prucessu di a reazione di polimerizazione di nylon 6, chì hè distribuitu uniformemente in a matrice di nylon 6 è cumplettamente integrata.Ùn ci hè micca un prublema di trattamentu di l'acqua residuale è un altu cunsumu d'energia causatu da a tintura è a finitura più tardi, è a spinnability hè superiore à quella di a filatura masterbatch.A tarifa di u barile è u tassu di qualità AA supera u 95%, chì hè assai desideratu per e fabbriche di filatura.

Per i vistimenti di maglia, a seta nera polimerizzata in situ ùn ferite micca i crochet hooks, è u costu di tessitura di accessori crochet in a tappa più tardi risparmiarà assai soldi, ancu l'efficienza di u travagliu di tessitura serà ancu significativamente mejorata.Per i cunsumatori, a seta nera di nylon polimerizatu in situ 6 hà una bona uniformità di tintura senza differenza di culore di lotti, è a solidità di u culore à u lavatu è à a luce di u sole supera a carta grisa di u nivellu 4.5, chì significa chì u culore ùn hè micca faciule di sbiadisce, ma pare. più brillanti cù u vestitu regulare.


Tempu di Postu: Feb-21-2022