banner

Cumu a cristallinità affetta e proprietà di Nylon 6 Sheets?

A cristalinità di u chip di nylon 6 deve esse strettamente cuntrullata per a filatura, è pò esse persunalizata secondu l'applicazione di u cliente.Cridemu chì a cristalinità affetta direttamente i so cinque aspetti di u rendiment.

1. A pruprietà meccanica di nylon 6 hè affettata

Cù l'aumentu di a cristalinità, a forza di trazione è di curvatura di u nylon 6, è a so durezza, rigidità è fragilità aumenteranu, mentre chì a durezza è a duttilità di u materiale diminuiranu.

2. A densità di nylon 6 è i so prudutti hè affettata

U rapportu di densità di a regione cristallina di nylon 6 à a regione amorfa hè 1.13: 1.A più alta a cristalinità di nylon 6 hè, più a densità serà.

3. E proprietà ottiche di u chip di nylon 6 sò affettate

L'indice di rifrazione di u materiale polimeru hè ligatu à a densità.Nylon six hè un polimeru semi-polar.A regione cristallina è a regione amorfa coexistenu, è l'indici di rifrazione di i dui sò diffirenti.A luce hè rifratta è riflessa à l'interfaccia di e duie fasi, è più a cristalinità hè più alta, più bassa a trasparenza serà.

4. E proprietà termali di nylon 6 hè affettata

Se a cristalinità di u nylon 6 righjunghji più di 40%, e regioni cristalline si cunnettanu l'una à l'altra per furmà una fase cuntinuu in tuttu u materiale, è a temperatura di transizione di vetru aumenta.Sottu à sta temperatura, hè più difficiuli di ammorbidisce.Se a cristalinità hè sottu à u 40%, u più altu hè u valore, più a temperatura di transizione di vetru serà più alta.

5. E proprietà fisiche di nylon 6 spinning hè affettata

Cù l'aumentu continuu di a cristalinità, a resistenza à a corrosione di i reagenti chimichi, a prevenzione di perdite di gas, è a stabilità dimensionale di e parti di materiale diventanu ancu megliu.


Tempu di Postu: Feb-21-2022