banner

Bona nutizia per i tessuti di Nylon 6 di maglia

I tessuti di nylon 6 di maglia generalmente utilizanu filamenti di denier fini di nylon 6 chì sò tessuti nantu à una macchina di maglia circular.A macchina hè soprattuttu 32 aghi / cm.I tessuti di maglia anu diverse specificazioni cumpresi 40D, 70D è 100D nylon 6. Ci sò parechji tipi di stampa, culori ricchi è ingenuità.U filatu neru di nylon 6 polimerizatu in situ porta senza dubbitu una bona nutizia à i fabricatori di nylon 6.

1. Selezzione di materiale di tela di nylon 6 di maglia

I tessuti di nylon 6 di maglia sò fatti di filamenti di nylon 6 di denier fini, è sò soprattuttu cuncepiti cù una struttura di tela pianura.U numaru di macchina cumunimenti usatu hè 32 (agulla / cm).Hè tissutu nantu à una macchina di maglia circular.U mudellu hè bellu, u culore hè luminoso, a manu si sente suave, è u funziunamentu hè speciale, vincendu a fiducia di i cunsumatori femini urbani.

2. A larghezza di u tela di nylon 6 di maglia

U tela di nylon 6 di maglia hà una larghezza di 150 cm è un pesu di 80-150 g/m2.U prezzu di l'ingrossu di u mercatu hè à un livellu mediu o bassu, ma hà una texture noble è un prezzu assai populari.Hè assai prubabile di esse populari in a primavera è l'estiu, è u filatu neru di nylon polimerizatu in situ 6 serà a ghiacciata nantu à a torta.

3. A pruduzzione di tessuti di nylon 6 tricotti

U tela di nylon 6 di maglia pò esse tessuta cù filati bianchi di nylon 6 di denier fine, tintu è finitu in una tappa più tardi, cù mudelli di fondu culuriti, è trasformati in T-shirts di donna, camicie loose, pantaloni fitness, costumi da bagno è altri vestiti, chì hè cunfortu è naturali, è ancu affascinante;Adupratu per i vestiti di travagliu persunalizati in hotel, centri commerciali, banche, etc. Hè elegante è faciule di cura, chì ponu risponde à i bisogni di diverse età è livelli di cunsumatori.

4.U trasfurmazioni di tessuti di nylon 6 di maglia

I tessuti di nylon 6 di maglia ponu ancu esse processati da filati di nylon 6 filati in masterbatch cù culori diffirenti, eliminendu u prublema di stampa è tintura di u trattamentu di l'acqua residuale causata da a tintura è a finitura più tardi.I nostri chips neri in nylon polimerizzati in situ 6 anu una filatura assai più alta cà a filatura masterbatch.I filamenti neri di nylon 6 polimerizzati in situ sò megliu cà i filati di nylon 6 denier fine filati convenzionalmente.

U filatu neru di nylon 6 polimerizatu in situ ùn hà micca una differenza di culore di lotti, è a solidità di u culore à a luce di u sole è u lavatu pò ghjunghje à u livellu 4.5-5.A maglia ùn dannu micca l'agulla.Solu u costu di l'accessori di crochet pò esse salvatu da a mità, è u costu di u travagliu è l'efficienza di a macchina sò più altu.U tessulu di nylon 6 di maglia processatu ùn hè micca appiccicosu, antistaticu, è hè spessu purtatu novu.Questa hè una bona nutizia per i fabricatori di nylon 6 chì trattanu di tessuti di nylon 6 di maglia negra.


Tempu di Postu: Feb-21-2022