banner

Piastra di Fibra Chimica per Realizà Attività di Donazione di Sangue di Releu di Sangue Caldu per a Vita

U 24 di ferraghju, u Cumitatu di Gestione di l'Area Funzionale Changle di Fuzhou New Area (Dipartimentu di Sviluppu Industriale di Binhai New City Headquarters) è u Fujian Blood Center anu accoltu l'attività di donazione di sangue di "Warm Blood for Life Relay", chì hà suscitatu una risposta positiva da l'impiegati. in a seccione di fibre chimiche di HSCC.

hscc-news1.jpg

A causa di a diminuzione di a donazione di sangue in l'invernu, a festa di u Festival di Primavera hè appena finita, è cum'è a forza principale di donazione di sangue, u persunale medico, i quadri è i travagliadori sò stati vaccinati cù a nova vacuna di a corona per preparà a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie. è u buttone di pausa di donazione di sangue hè statu pressatu.Dopu à a fine di a vaccinazione, u viaghju di l'amore pò esse ripresu solu 28 ghjorni dopu.

Per sustene u trattamentu medico in Fuzhou è salvà a vita cù u sangue, u settore di fibre chimiche HSCC hà cooperatu attivamente cù u cumitatu di gestione di l'area funziunale di Changle per urganizà l'impiegati à donà sangue senza cumpensu è donate amore.Duranti l'attività, u situ di attività di Highsun Synthetic Fiber è Liheng Polyamide Living Area era pienu di amanti di l'impiegati di HSCC.Sutta a premessa di fà un bonu travagliu in a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, ognunu hà registratu infurmazione, esame fisicu, teste di sangue, donazione di sangue, tuttu hè in modu ordinatu.

hscc-news2.jpg

Per un bellu pezzu, HSCC participa attivamente à l'attività di donazione di sangue vuluntaria tenuta da a cità è u distrittu, urganizeghja cunsciente è mobilizeghja attivamente, è crea una forte atmosfera d'amore in l'impresa.L'attività di donazione di sangue vuluntaria sò diventate una di l'attività nurmale di benessiri publicu di u Gruppu.

hscc-news3.jpg

Cuntinuà a speranza è furnisce l'amore, HSCC è tutti l'impiegati praticanu u cuncettu di "Grande Amore HSCC" inseme, per quessa, gocce di sangue cunvergenu in un longu fiume di vita chì scorri, è mandà amore è speranza à più persone.

hscc-news4.jpg


Tempu di Postu: Feb-21-2022